Storytelling NIGDY nie był tak łatwy i skuteczny!
Możesz tracić czas, energię, nerwy i pieniądze…
Albo dołączyć do kursu!
Potrafił pisać historie, które sprzedają bez sprzedawania?
Miał więcej klientów, kontaktów, ofert i pieniędzy?
Pomagał drugiej osobie swoimi tekstami?
Cześć, nazywam się Sebastian Kędziora i to ja przeprowadzę Cię przez cały kurs.
Lata nauki na Politechnice Łódzkiej i 7-letnia przygoda w globalnej korporacji pokazały mi, że najważniejszą umiejętnością w życiu jest ciągłe zdobywanie nowej wiedzy.
Podczas tworzenia świata Copywritingu w HeyEdu zauważyłem jak potężną bronią jest Storytelling.
Dzięki moim wskazówkom wielu Studentów zaczęło sprzedawać więcej i budować lepsze relacje z Klientami.
Ich sukcesy są dla mnie ogromną motywacją.
Prywatnie jestem szczęśliwym Tatą i Narzeczonym, a w wolnym czasie uwielbiam potarzać się na macie (BJJ) oraz wygrzać się na drewnianych deskach (sauna).
Stworzyłem Storytelling, który sprzedaje – aby Cię wesprzeć!
Ten program łączy w sobie całą moją pasję i wiedzę, którą zdobyłem na przestrzeni lat, o pisaniu, które sprzedaje.
To połączenie wszystkiego, czego nauczyłem się i przekazałem setkom osób oraz sprawdziłem na własnych tekstach sprzedażowych oraz postach w social mediach.
Ten kurs pomoże Ci uzyskać jedyną w swoim rodzaju wiedzę.
To jedyne takie miejsce, w którym nauczysz się pisać historie od przedsiębiorcy. Przedsiębiorcy, który nie tylko uczy, ale na co dzień wykorzystuje tę wiedzę w życiu prywatnym jak i zawodowym.
Szczerze polecam ten kurs każdemu, kto chce nauczyć się storytellingu.
To świetna alternatywa dla tych, którzy nie chcą zaczynać od skomplikowanych książek czy kursów.
Z Sebastianem idzie to gładko i bez stresu. Spróbuj, na pewno się nie zawiedziesz.
Sama treść jest na wagę złota. Zrozumiale i bez żadnego naukowego żargonu Sebastian tłumaczy podstawy Storytellingu.
Podobało mi się, jak kurs jest podzielony – na teorię i praktykę.
Teoria jest prosta i z przykładami, więc łatwo zrozumieć.
A w części praktycznej Sebastian pokazuje krok po kroku, jak stworzyć dobrą historię, którą potem można sprzedać.
Mimo że Sebastian nie rzucał na oprawę graficzną milionów, bo całość jest kręcona na jedno ujęcie, to zdecydowanie robi robotę.
Co prawda, trzeba się przyzwyczaić do odgłosów z otoczenia, ale kiedy skupiłem się na tym, co mówi, przestałem zwracać na to uwagę.
Czasem czyta z kartki, ale nie przeszkadzało mi to, bo zrozumiałem, że najważniejsza jest treść (a tej nie brakuje!).
Adam Smiarowski
Sprawdź na LinkedIn
Czy każdy jest w stanie napisać tekst, który sprzeda drzewo do lasu?
Nie byłem taki pewien….Ale potem trafiłem na Sebastiana. I dowiedziałem się, że pisać może KAŻDY, kto potrafi sklecić proste zdanie w języku polskim. I to (paradoksalnie!) bez lania wody!
Sebek w prostych słowach potrafi wprowadzić w świat sprzedaży za pomocą słowa. Tłumaczy teorię w sposób prosty i zrozumiały. Wciąga przykłady z popkultury, jak i życia codziennego zwykłego Kowalskiego.
Ta wiedza może nie być niezbędna do życia. Ale wiedza o pantofelku również. Jednakże, informacje przekazywane przez Sebka dadzą Ci dużo więcej wartości i możliwości, niż znajomość anatomii wesołego jednokomórkowca.
Kamil Szewczyk
Sprawdź na LinkedIn
Był taki moment w kursie, że miałem ochotę go wyłączyć.
Lekcja dłużyła się jak kilkugodzinne szkolenie BHP prowadzone przez człowieka o idealnie pasującej do niego ksywie „Ślimak”.Znając jednak Sebastiana postanowiłem mu zaufać.
Zrozumiałem, że ta lekcja idealnie odwzorowuje pracę twórcy.
Nawet z pomocą sztucznej inteligencji, żeby powstała dobra, wciągająca historia, trzeba mozolnej pracy.Zaufałem, poświęciłem czas i wytrwałem. To było jak zdanie testu Marshmallow.
Po dłuższej, naprawdę dłuższej chwili dostałem drugą słodką piankę w nagrodę i mogłem cieszyć się jak dziecko.
Co więcej, ten kurs zainspirował mnie do dwóch rzeczy.
✅ Jedną z nich jest napisanie historyjki dla moich dzieci.
✅ Drugą możesz zobaczyć jako bonus do kursu.
Rafał Woźniak
Sprawdź na LinkedIn
W moich oczach Sebastian jest Mistrzem Copywritingu.
90% moich umiejętności związanych z pisaniem sprzedażowym nauczyłem się właśnie od niego.
To właśnie wiedza zdobyta od Sebastiana pozwoliła mi m. in.:
✅ wystartować proawdzenie mojego profilu na LinkedIn, gdzie zgromadziłem już prawie 1400 obserwujących,
✅ pisać tak, żeby inni dobrze mnie rozumieli.
Jakub Dróżdż
Sprawdź na LinkedIn
To wszystko otrzymasz, kiedy dołączysz do Storytellingu, który sprzedaje
Kurs Storytellingu, Który sprzedaje
To 5 modułowy program, który przeprowadzi Cię krok po kroku przez cały proces pisania historii, które sprzedają. Od zera do efektu końcowego.
Wspólna Analiza Historii, Którą Napiszesz.
Otrzymasz informacje zwrotną po napisaniu swojej historii podczas programu.
Baza Przykładowych Historii (900 PLN)
Najlepsze przykłady od razu do wykorzystania. Skopiuj i zobacz wyniki
Dostęp Na Żądanie – 24/7
Loguj się kiedy chcesz, skąd chcesz i zawsze miej dostęp do najnowszych materiałów.
Dostęp Dożywotni
Płacisz tylko raz i masz dostęp tak długo, jak kurs o Storytellingu będzie istnieć.
GWARANCJA SATYSFAKCJI
(30 dni na zwrot bez podania przyczyny)
Twoja satysfakcja jest moim celem numer 1. Chce, aby decyzja o dołączeniu do kursu o Storytellingu była w 100% wolna od ryzyka, abyś mógł skupić się na nauce.
Masz 30 dni na zwrot. Dołącz, przejdź wszystkie lekcje i wprowadź je w życie. Jeżeli uznasz z dowolnego powodu, że Storytelling, Który Sprzedaje nie jest dla Ciebie, to zwrócę Ci 100% kwoty. Wystarczy, że wyślesz maila na sebek@kilkazdan.pl z prośbą o zwrot pieniędzy.
Jedynie w przypadku rat mogą być naliczone dodatkowe opłaty przez bank.
Większość dużych organizacji i wiele mniejszych zwraca czesne za rozwój zawodowy.
Napisz maila do swojego przełożonego z prośbą o zakup tego kursu, co zwiększy Twoje kompetencje i przełoży się na lepsze wyniki w pracy.
Szef na pewno będzie zadowolony z tego, że rozwijasz się i szukasz rozwiązań na własną rękę, aby jego biznes rósł.
Wystarczy, że wyślesz maila na sebek@kilkazdan.pl z prośbą o przygotowanie prośby dla Ciebie.
Na początek poznasz najczęstsze błędy, jakie są popełniane podczas pisania tekstów (nie tylko historii). Następnie usłyszysz pięć historii (niekoniecznie sprzedażowych), które zapadają w pamięć. Pomogą Ci one zrozumieć pewne mechanizmy, które decydują o tym, czy tekst jest ciekawy i zapisuje się w Twojej głowie, czy zapominasz o nim już w trakcie słuchania. Jestem ciekaw, czy znasz którąś z nich!
Poznasz wszystkie elementy dobrej historii sprzedażowej. W szczegółach zgłębisz każdy z nich, dowiesz się dlaczego są ważne i jak należy ich używać. Wszystko po to, by przyciągnąć uwagę Odbiorcy i utrzymać ją na wysokim poziomie. Oczywiście na koniec będziesz zachęcać Odbiorcę do wykonania pożądanej akcji (np. przejście na stronę sprzedażową).
Zapoznaj się z dodatkowymi elementami, które jeszcze bardziej zwiększą zaangażowanie Odbiorcy w Twoją historię. Naucz się stosować porównania, żarty, czy lukę informacyjną. Wpływaj na emocje. Skłaniaj do podjęcia pożądanego przez Ciebie działania. Zapadaj w pamięć.
Koniec teorii, czas przejść do działania. Poznasz kilka przykładów historii, które możesz wykorzystać jako szablon w Twoim storytellingu. Zwróć uwagę na każdy zastosowany element. Spróbuj przerobić je na własne potrzeby, aby zarówno przećwiczyć pisanie, jak i mieć gotowe historie dla Twoich produktów i usług.
Zastanawiasz się, jak powstaje taka historia? Nie ma problemu! Na Twoich oczach wykorzystam Storytelling. Przejdziemy przez każdy etap tworzenia. Dodamy kolejne elementy. Zobaczysz jak myślę, jakie błędy popełniam i jak je później naprawiam. Budowanie historii, to proces. A ja Ci go pokażę!
Kurs o Storytellingu to łącznie ponad 30 lekcji, które w sumie trwają ponad 240 minut.
To, czego się nauczysz, od razu możesz wdrożyć w życie.
W pierwszej lekcji zapoznam Cię z podstawowymi błędami popełnianymi podczas pisania.
Jak przyciągnąć uwagę odbiorcy swoją historią i wryć mu się w pamięć?
,,Jeśli słowo byłoby ssakiem, to przypominałoby krzyżówkę leniwca z tygrysem''
Sebastian Kędziora
Otrzymasz dożywotni dostęp 24/7 do aplikacji mobilnej. Możesz przerabiać kurs kiedy chcesz, wystarczy Ci telefon. Dzięki temu szybciej przerobisz materiały i będziesz gotowy do działania.
Zdobędziesz nowe znajomości i unikniesz błędów innych.
Otrzymasz gotowe rozwiązania do natychmiastowego wdrożenia, które działają. Nie musisz wymyślać koło na nowo.
Więcej osób zobaczy Twoje teksty, a Ty zwiększysz sprzedaż.
Masz 30 dni na zwrot Storytellingu, który sprzedaje. Bez zbędnych pytań. Jeżeli uznasz, że kurs z jakichś powodów nie jest dla Ciebie, to zwrócę Ci 100% kwoty.
STORYTELLING, CZYLI HISTORIE KTÓRE SPRZEDAJĄ
Z 30-DNIOWĄ GWARANCJĄ ZWROTU!
Copyright © 2023 – Kilka zdań | Polityka Prywatności